Termeni şi condiţii

Prezentul document – ”Termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.hubislab.ro” (denumit în continuare „Termeni și Condiții”) stabilește care sunt condițiile în care orice persoană poate vizita ori accesa site-ul www.hubislab.ro (denumit în continuare „Site-ul” și/sau „hubislab.ro”), și are valoarea unei convenții încheiate între NOARIM GROUP SRL, în calitatea sa de proprietar și administrator al Site-ului, și orice persoană care vizitează ori accesează Site-ul (denumită în continuare „Utilizator”). Neacceptarea acestor Termeni și Condiții, ori a oricărei prevederi din acestea, atrage obligația persoanei respective de a înceta de îndată accesarea Site-ului, iar accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului, a oricărei pagini din acesta, precum și a oricărui component al acestuia, constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor și a oricărei prevederi din acestea.

DEFINIȚII ȘI TERMENI

hubislab.ro – este proprietate a NOARIM GROUP S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în Mun Târgu Jiu, Str 23 August, nr 94, camera 2, bl.94, sc.1,et.3, județul Gorj, România, având număr de ordine în Registrul Comerțului J18/877/2006, cod unic de înregistrare fiscală RO19754714.

Vânzător www.hubislab.ro, NOARIM GROUP SRL. 

Cumpărător – orice persoană fizică cu vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care efectuează o Comandă, cu sau fără a-și crea cont pe hubislab.ro

Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care navighează și culege informații de pe acest Site sau se înregistrează pe acest Site, și prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parola care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Utilizator/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate. Contul pentru „Profesioniști” va avea cerințe specifice de autorizare și este adresat doar persoanelor juridice, și va oferi acces la informații specifice.

Comandă – Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe Site.

Conținut – reprezintă:

  • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • conținutul oricărui mesaj (sms, e-mail) trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibile;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de Produsele și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
  • date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia. 

Site – informațiile prezentate privind gama de produse, protocoale de lucru și alte informații specifice, precum și magazinul online gazduit la adresa web www.hubislab.ro și subdomeniile acestuia.

Produs – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Întrebare – formulă de adresare a unui Utilizator/Cumpărător cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile prezentate pe Site.

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare pe Site sau pe pagina de Facebook a Vânzătorului. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de Vânzător unui alt Utilizator/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun de catre hubislab.ro, Cumpărătorului, direct sau prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare – telefonic, online sau email- prin care Vânzatorul își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primită de către Cumpărător după efectuarea Comenzii online are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face fie electronic, printr-un email trimis automat de către site, fie telefonic.

Vânzatorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor din Comandă, pentru motive justificate. În acest caz, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

Factura constituie contract de vânzare-cumpărare conform legislației în vigoare pentru toate Comenzile înregistrate. Facturile emise sunt disponibile pentru descărcare pe Site, la secțiunea Contul meu – Facturi. Facturile aferente comenzilor deja livrate nu pot fi modificate.

Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care comanda este plătită integral și primită de Cumpărător. 

POLITICA DE VÂNZARE

Pentru plasare comenzilor pe Site este necesar să creați un cont sau să finalizați o comandă cu statut de ‘guest’. Pentru plasarea comenzilor se vor solicita anumite informații inclusiv, dar fără a se limita la adresa de email și numărul de telefon. Totodată, sunteți de acord să achitați toate taxele ce pot apărea datorită altor utilizatori ai contului dumneavoastră.

Utilizatorii/Cumpărătorii pot achiziționa bunuri cu plata:

  • online direct pe Site, în meniul “Produse”;
  • numerar, pe baza de ramburs la livrarea prin curier;
  • transfer bancar, pe baza unei facturi proforme emise în prealabil.

Clientul poate efectua comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Finalizarea comenzii se înregistrează prin efectuarea plății prin una dintre modalitățile indicate mai sus. Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

Plata cu cardul pentru comenzile plasate pe Site se face prin procesatorul de plăți www.vivawallet.com, în sistemul 3D-Secure. Acest sistem asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. 

Prețurile pe Site sunt exprimate în RON cu TVA inclus. La prețul de achiziție nu se adaugă alte costuri, decât contravaloarea transportului, după caz.

Pentru plata prin transfer bancar, Vânzătorul va emite o factură proformă pentru produsele dorite, pe baza datelor de facturare din Comandă. După confirmarea încasării Vânzătorul va emite factura fiscală.

Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi, sau la unele din modalitățile de plată/livrare, sau de a refuza onorarea unei comenzi, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau activității Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul.

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

În cazul plăților online sau transfer bancar Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

În momentul în care ați finalizat o comandă înseamnă că ați fost de acord cu termenii și condițiile prevăzute în acest Document.

POLITICA DE LIVRARE

Comenzile pot fi expediate prin curierat rapid sau pot fi ridicate de la adresa indicată pe Site. Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid, în mod normal se încadrează între 2 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe siteul www.hubislab.ro. De cele mai multe ori curierul va livra comenzile în 2-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Vânzătorul se angajează să trimită numărul de urmărire (dacă există) pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în email-ul de confirmare a expedierii.

Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 2-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă, etc). Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului. Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.

SC NOARIM GROUP SRL oferă și vinde produse pe terioriul Europei. Taxele de transport pentru destinațiile din afara României pot varia. Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita, la propria discreție, accesul la Site și/sau furnizarea oricărei cantități a oricărui produs sau serviciu oricărei persoane, zone geografice sau jurisdicții daca se dorește acest lucru.

POLITICA DE RETUR

Dreptul de a vă retrage dintr-un contract de vânzare de produse achiziționate la distanță, este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”OUG34/2014”).

În conformitate cu prevederile OUG34/2014 Cumpărătorul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG34/2014.

Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Cumpărătorul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de în adresa de livrare a comenzii, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014).

În vederea exercitării dreptului de retragere, Cumpărătorul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi mai sus), va informa SC NOARIM GROUP SRL (Hubislab România) cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unui cereri / declarație de retragere care trebuie să conțină:

– numele cumpărătorului, adresa de email și numărul comenzii

– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate

– metoda de plată folosită pentru comanda

– data livrării produselor

– pentru comenzi achitate în numerar sau cu cardul, este necesară menționarea contului IBAN unde se poate restitui valoarea produselor

– motivul returnării (opțional)

SC NOARIM GROUP SRL va confirma Cumpărătorului fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin email, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă contractele având ca obiect furnizarea de produse care au fost desigilate sau deschise de Cumpărător. Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.

În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Cumpărătorul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze prin expediere la adresa mentionată pe Site, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din Contract.

Cumpărătorul suportă cheltuielile de returnare a produselor și se obligă să returneze produsele doar prin companii de curierat sau personal, informând SC NOARIM GROUP SRL despre expedierea returului. Cumpărătorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, vom rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).

Nu se vor accepta retururi pe considerente de diferențe/discrepanțe de culoare/miros/textură între  același tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentând o lipsă de conformitate/viciu ascuns.

Având în vedere natura produselor comercializate de SC NOARIM GROUP SRL, Cumpărătorul se obligă să returneze produsele într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou. Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele gratuite, cadourile, în ambalajul original nedeteriorat și cu instrucțiunile de folosire.

Cumpărătorul va returna Produsul către SC NOARIM GROUP SRL la adresa: Bd Dacia, nr 130A, ap.4, Sector 2, Bucuresti. SC NOARIM GROUP SRL nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus sau coletele expediate prin Poșta Română.

În situația în care produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, după inspecția cantitativă și calitativă a produselor returnate, SC CORAL BEAUTY SRL va confirma asumarea obligațiilor legale necesare în cazul retragerii.

SC NOARIM GROUP S.R.L. va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Cumpărătorului nu mai târziu de 14 zile de la data la care SC CORAL BEAUTY SRL a intrat in posesia fizică a tuturor produselor returnate de Cumpărător. Rambursarea sumelor plătite de Cumpărător se va face doar prin transfer bancar.

Toate produsele comercializate de Hubislab România sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.
Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.

În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), Cumpărătorul va trebui să facă o constatare în prezența agentului de curierat. A se avea în vedere că Hubislab România nu oferă serviciul de deschidere a coletului înainte de achitarea acestuia. Totodată, cumpărătorul va semnala obiecțiunile la Serviciul Clienți al Vânzătorului, la numerele de contact afisate pe Site.

Nerespectarea procedurii precizate mai sus exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a Hubislab România, iar Cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca Hubislab România să livreze din nou produsele comandate.

FORȚA MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. În acest caz Vânzătorul este exonerat de returnarea sumelor încasate de la Cumpărător pentru produsele achiziționate. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, Contractul va înceta de plin drept, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Te rugam sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, prezentată pe Site, ce face parte din prezentul Document.

FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

ALTE PREVEDERI

Vânzătorul nu va fi răspunzătoar pentru erori și inexactități tehnice apărute pe Site, erori dactilografice, documentație, ilustrații sau imagini eronate. Informațiile prezentate pe Site sunt actualizate periodic, îmbunătățiri și/sau modificări pot fi efectuate în orice moment. 

0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău este gol Întoarce-te în magazin